Ένας στους δύο καταναλωτές αγοράζει λιγότερο σε σχέση με πριν την πανδημία δείχνει έρευνα της Prorata, ενώ διαφοροποιούνται σημαντικά οι καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών.
Την έρευνα διεξήγαγε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών και η PRORATA, με τίτλο «Στάσεις & Αντιλήψεις για θέματα καταναλωτικής συμπεριφοράς και την επίδραση της πανδημίας σε αυτήν», με αφορμή τις ενδεχόμενες επιπτώσεις της πανδημίας του Covid – 19 στις καταναλωτικές συνήθειες και την αγοραστική συμπεριφορά των πολιτών.
Η έρευνα διενεργήθηκε ηλεκτρονικά μεταξύ 19-26 Μαϊου 2021 σε 651 άτομα άνω των 17 ετών που διαμένουν μόνιμα στην Ελλάδα. Η έρευνα ανέδειξε μια σειρά ευρημάτων που αποτυπώνουν τις στάσεις και τις αντιλήψεις των πολιτών και πώς αυτές επηρεάζουν ενδεχομένως την καταναλωτική και αγοραστική τους συμπεριφορά εν μέσω μιας πρωτοφανούς για την παγκόσμια κοινότητα υγειονομικής κρίσης η οποία επηρεάζει πολλές εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας. Πιο συγκεκριμένα:
Α. Σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, το 50% των συμμετεχόντων/συμμετεχουσών στην έρευνα δήλωσαν ότι τώρα αγοράζουν, σε γενικές γραμμές, λιγότερο συχνά από πριν προϊόντα και υπηρεσίες.
Β. Σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, το 51% δηλώνουν ότι αγοράζουν λιγότερο συχνά προϊόντα στις εκπτωτικές περιόδους (χειμερινές και θερινές εκπτώσεις).
Γ. Επιλέγουν συχνά ή πάντα για τις αγορές τους μικρό ή μεσαίου μεγέθους κατάστημα περισσότεροι από 7 στους 10, κατάστημα μεγάλης αλυσίδας τύπου Public, Zara κ.λπ. σχεδόν 5 στους 10 ενώ εμπορικό κέντρο τύπου Mall σχεδόν 2 στους 10.
Σύμφωνα με τις απαντήσεις των ερωτώμενων, σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας παρατηρούνται ορισμένες μεταβολές ως προς την συχνότητα αγοράς συγκεκριμένων ειδών προϊόντων. Ειδικότερα:
Subscribe to Updates
Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.
What's Hot
Έρευνα της Prorata: Οι προτιμήσεις των Ελλήνων εν μέσω πανδημίας
Προηγούμενο ΆρθροΒασίλης Κικίλιας: Εμβολιασμένοι οι 3 στους 4 πολίτες άνω των 60 ετών