Ευρύτερες προεκτάσεις για τον ανταγωνισμό στην κινητή τηλεφωνία, προσλαμβάνει η ψηφιακή επανάσταση που εισάγει η COSMOTE, με το πρόγραμμα Cosmote neo. Η εταιρεία ενεργοποίησε προ ημερών τη νέα ψηφιακή υπηρεσία, με βάση την οποία, ο συνδρομητής μπορεί να αλλάζει κάθε μήνα το πρόγραμμα αφαιρώντας ή προσθέτοντας λεπτά ομιλίας, δεδομένα ή SMS.
Η παρουσίαση του νέου προγράμματος έγινε με όλες τις προβλεπόμενες… τιμές μάρκετινγκ, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την ηγετική θέση της στην αγορά, αλλά δημιουργώντας και ερωτηματικά για το πώς θα απαντήσουν οι άλλες εταιρείες. Το… neo της Cosmote, μπορεί να ενεργοποιηθεί για συνδρομητές που λήγει το συμβόλαιο τους και έχουν ήδη esim, ενώ απευθύνεται κυρίως στην ηλικιακή ομάδα 25-35 ετών. Η ιδέα του νέου προγράμματος προέκυψε καθώς 3,4 εκατ. συνδρομητών χρησιμοποιούν το mycosmote app και my whats up για συναλλαγές με την Cosmote. Πλεονέκτημα του προγράμματος είναι η σύνδεση με πολύ υψηλές ταχύτητες, ενώ απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν ευελιξία, χωρίς να έχουν δεσμεύσεις, διατηρώντας παράλληλα, τον έλεγχο του λογαριασμού τους. Μάλιστα, οι νέοι πελάτες του COSMOTE Neo επωφελούνται από μία προσφορά γνωριμίας, παίρνοντας δώρο 100 GB για 12 μήνες! Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια κίνηση που θα αποτελέσει σηματωρό εξελίξεων στην τηλεπικοινωνιακή αγορά…
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Παρασκήνιο”
Subscribe to Updates
Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.
What's Hot
Προηγούμενο ΆρθροΟι… χρησμοί Μυτιληναίου