Οι εργασίες κατεδάφισης της γέφυρας στον Ισθμό, που υπέστη ζημιές από την ανατροπή και την έκρηξη του βυτιοφόρου, το βράδυ της Παρασκευής (8/6), όπως και η απομάκρυνση των μπαζών από το σημείο, αναμένεται ότι θα διαρκέσουν Μέχρι την Τετάρτη.
Παράλληλα, οι Αρχές ερευνούν τις συνθήκες της ανατροπής του βυτιοφόρου. Στο μικροσκόπιο των ερευνών μπαίνουν τα εξής ερωτήματα, σύμφωνα με την ΕΡΤ:
– Υπερέβη το όριο ταχύτητας;
– Οδηγούσε υπό την επήρρεια αλκοόλ;
– Είχε υπερβεί το ωράριο εργασίας του;
– Είχε δικλείδες ασφαλείας το όχημα;
Ο οδηγός του βυτιοφόρου, φέρεται να απέδωσε το ατύχημα σε σκασμένο λάστιχο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 60χρονος οδηγός υποστήριξε ότι πάτησε σε κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να σκάσει λάστιχο και στη συνέχεια να χάσει τον έλεγχο του οχήματος.
Η κυκλοφορία των οχημάτων εκτρέπεται προς δύο εναλλακτικές διαδρομές:
– Προς τον κλάδο εξόδου του κόμβου Λουτρακίου, με κατεύθυνση προς τον Ισθμό Κορίνθου, την παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου και την εν συνεχεία επανείσοδο στον αυτοκινητόδρομο μέσω του κόμβου της Επιδαύρου στο ύψος της χιλιομετρικής θέσης -76,8-.
– Προς την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας της Ν.Ε.Ο.Α.Κ. στο ρεύμα προς Αθήνα, με την εφαρμογή αμφιδρόμησης στο τμήμα από τη χιλιομετρική θέση -75,2- έως τη χιλιομετρική θέση -76,2- με τη διάθεση της μεσαίας λωρίδας αυτού ως διαχωριστικής χωρίς κυκλοφορία ουδέτερης ζώνης (buffer zone). Στο εν λόγω τμήμα, η κυκλοφορία προς Αθήνα διεξάγεται από τη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας και τη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.), ενώ η κυκλοφορία προς Κόρινθο διεξάγεται μόνο από την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας.